Skip to main content

The truth about working in the IT industry:

1. We work weird (night) shifts...
Just like prostitutes.

2. They pay you to make the client happy...
Just like a prostitute.

3. The client pays a lot of money, but your employer
keeps almost every penny...
Just like a prostitute.

4. You are rewarded for fulfilling the client's dreams...
Just like a prostitute.

5. Your friends fall apart and you end up hanging out
with people in the same profession as you...
Just like a prostitute.

6. When you have to meet the client you always have to
be perfectly groomed...
Just like a prostitute.

7. But when you go back home it seems like you are
coming back from hell...
Just like a prostitute.

8. The client always wants to pay less but expects
incredible things from you...
Just like a prostitute.

9. When people ask you about your job, you have
difficulties to explain it...
Just like a prostitute.

10. Everyday when you wake up, you say: "I'm not going
to spend the rest of my life doing this."
Just like a prostitute ........

Comments

Popular posts from this blog

Knowles'in Yetişkin Eğitimi Varsayımları

Yetişkin eğitimi denildiğinde ilk akla gelen araştırmacılardan olan ve "Androgoji (Yetişkin Eğitimi)" kavramı üzerine çalışmalarıyla bilinen Malcolm Knlowles'in yetişkin eğitimi için öne sürdüğü altı varsayımı göstermeye çalıştığım ilk infografik çalışmam!

Yorum: Eğitimde Teknolojinin Rolü Üzerine 3 Mit *

Teknolojinin eğitimdeki rolü hakkında etrafta bir sürü söz dolaşır. Maalesef, bu konuşmaların çoğu eğitek[1] finansmanı ve "teknoloji uçurumu" üzerine odaklanma sebebiyle mevzuyu kaçırırlar. İzleyen bölümde, eğitim sisteminde teknolojinin amacını kuşatan üç genel mit ve bu mitleri yeniliği, benimsemeyi ve öğrenci çıktılarını geliştirmeye yardımcı olarak kullanmak için tanılama yolları bulunmaktadır. 1. Mit : Bütün mevzu bozulmayla ilgilidir. Eğitimde teknolojiyi çevreleyen en büyük sorunlardan biri yeni gelişmeler ve ürünlerin çoğunlukla hakettiğinden daha fazla değer almasıdır (over-hyped),  bu düşünceye göre teknoloji halihazırdaki işleyişi anında bozmaktadır. Bu dalgalanma yeni teknolojiyi tüm süreçleri ve çıktıları geliştiren bir iyileştirici olarak çerçevelendirir, ancak sonra okullara bu teknolojiyi var olan pratiklere uygulama ve bütünleştirme[2] için işevuruk adımlar sunmada başarısız olur. Bunun yerine, teknolojiye çözümün bir parçası olarak yaklaşılmalıdı