Skip to main content

Ortadan yazılar

Bu bölümde "siyasi" konularla ilgili bulduğum ve yazarların "bence" durumu farklı taraflarıyla değerlendirdikleri yazılar bulunacaktır:


  1.  Yoksul insanların ekmeğe, zenginlerin ise demokrasiye ve özgürlüğe ihtiyacı var." Yazıyı okumak için 

Comments

Anonymous said…
Çok saçma. Boş oy kullanmak mı ülkeyi kurtaracak... Her partinin yolsuzluğunu ve adaletsizliğini bu millet zaten gördü. Partilere güveni kalmayan bir millet tabi ki içinden kendisine az da olsa yarar sağlayanı tercih edecek. Bu millet zaten ne çektiyse boş oy kullanan ve kararsızlardan çekti...
"Milletin tabi ki içinden az da olsa yarar sağlayacağını tercih edecek" sözünüze katılıyorum. Bunun yanında boş oy kullanmanın hiç kullanmamaktan daha iyi olduğunu (seçime etki etmesi nedeniyle) düşünüyorum.

"Bu millet zaten ne çektiyse boş oy kullanan ve kararsızlardan çekti..." iddianızı neye dayandırdığınızı açıklamanız lazım.

Popular posts from this blog

Knowles'in Yetişkin Eğitimi Varsayımları

Yetişkin eğitimi denildiğinde ilk akla gelen araştırmacılardan olan ve "Androgoji (Yetişkin Eğitimi)" kavramı üzerine çalışmalarıyla bilinen Malcolm Knlowles'in yetişkin eğitimi için öne sürdüğü altı varsayımı göstermeye çalıştığım ilk infografik çalışmam!

Yorum: Eğitimde Teknolojinin Rolü Üzerine 3 Mit *

Teknolojinin eğitimdeki rolü hakkında etrafta bir sürü söz dolaşır. Maalesef, bu konuşmaların çoğu eğitek[1] finansmanı ve "teknoloji uçurumu" üzerine odaklanma sebebiyle mevzuyu kaçırırlar. İzleyen bölümde, eğitim sisteminde teknolojinin amacını kuşatan üç genel mit ve bu mitleri yeniliği, benimsemeyi ve öğrenci çıktılarını geliştirmeye yardımcı olarak kullanmak için tanılama yolları bulunmaktadır. 1. Mit : Bütün mevzu bozulmayla ilgilidir. Eğitimde teknolojiyi çevreleyen en büyük sorunlardan biri yeni gelişmeler ve ürünlerin çoğunlukla hakettiğinden daha fazla değer almasıdır (over-hyped),  bu düşünceye göre teknoloji halihazırdaki işleyişi anında bozmaktadır. Bu dalgalanma yeni teknolojiyi tüm süreçleri ve çıktıları geliştiren bir iyileştirici olarak çerçevelendirir, ancak sonra okullara bu teknolojiyi var olan pratiklere uygulama ve bütünleştirme[2] için işevuruk adımlar sunmada başarısız olur. Bunun yerine, teknolojiye çözümün bir parçası olarak yaklaşılmalıdı