Skip to main content

The truth about working in the IT industry:

1. We work weird (night) shifts...
Just like prostitutes.

2. They pay you to make the client happy...
Just like a prostitute.

3. The client pays a lot of money, but your employer
keeps almost every penny...
Just like a prostitute.

4. You are rewarded for fulfilling the client's dreams...
Just like a prostitute.

5. Your friends fall apart and you end up hanging out
with people in the same profession as you...
Just like a prostitute.

6. When you have to meet the client you always have to
be perfectly groomed...
Just like a prostitute.

7. But when you go back home it seems like you are
coming back from hell...
Just like a prostitute.

8. The client always wants to pay less but expects
incredible things from you...
Just like a prostitute.

9. When people ask you about your job, you have
difficulties to explain it...
Just like a prostitute.

10. Everyday when you wake up, you say: "I'm not going
to spend the rest of my life doing this."
Just like a prostitute ........

Comments

Popular posts from this blog

Knowles'in Yetişkin Eğitimi Varsayımları

Yetişkin eğitimi denildiğinde ilk akla gelen araştırmacılardan olan ve "Androgoji (Yetişkin Eğitimi)" kavramı üzerine çalışmalarıyla bilinen Malcolm Knlowles'in yetişkin eğitimi için öne sürdüğü altı varsayımı göstermeye çalıştığım ilk infografik çalışmam!

Öğrenmek Neden Zor ve Onu Nasıl Kolaylaştırabiliriz?

Makaleye şuradan ulaşılabilir: Why learning is hard - and how to make it easier   Öne çıkan unsurlar:    Bilişsel Yük Kuramı için: ....Ancak çalışan bellek, dikkat kontrolü ve öğretimsel sıralamanın öğrenme için neden bu kadar önemli olduğu - ancak insan dilini anlama gibi eşit derecede karmaşık bir şey için önemli olmadığı - sorusu cevapsız kalmaktadır. Bir yüz ifadesinin ne anlama geldiğini anlamak için öğretim materyallerine ihtiyacınız yok.     Kıssadan Hisseler Birincisi, çocuklardan evrimleşmedikleri bir şeyi yapmalarını istediğinizi, ancak aynı zamanda modern dünyada başarılı olmak için bunu yapmaları gerektiğini anlamak. Bu becerileri bilmeleri gerekir ve bu da çocukların tercihleriyle çatışacaktır - ne yapmak istedikleri ile uzun vadede başarılı olmak için ne yapmaları gerektiği.     Çocuklar piyano çalışmak istemezler, bu ikincil bir şeydir ve bunu yapmazlar. Ancak pratik yapmadıkları sürece bu konuda yetenekli hale gelmezler. Okuma...