Skip to main content

ICT in Primary Education - Week 1

ICT and types of learning about Computer Networks Course

Learning through:
Students learning about your topic could be using:
Acquisition
We have a Facebook group. Before the lesson I am sharing videos about the topic for that day.
Discussion
Under the sharing I put some questions about the video on FB.
Investigation
While asking questions I also want them take similar / different examples. And they put them in FB group.
Practice
For our lesson there is a tool made by Cisco. Users can set up networks with that tool. I wanted to use it for practice but I can’t because of the fees. But this can be used for practice.
Collaboration
Wikis can use for the collaboration. The topics distribute for the groups and want them prepare a wiki page for it using multimedia.
Production
After finishing the wiki page let the students produce it in a PDF or E-PUB file.

Comments

Popular posts from this blog

Knowles'in Yetişkin Eğitimi Varsayımları

Yetişkin eğitimi denildiğinde ilk akla gelen araştırmacılardan olan ve "Androgoji (Yetişkin Eğitimi)" kavramı üzerine çalışmalarıyla bilinen Malcolm Knlowles'in yetişkin eğitimi için öne sürdüğü altı varsayımı göstermeye çalıştığım ilk infografik çalışmam!

Gülen Bitki, Ağlayan İnsan ve Mutsuz Şehir…

Serindi hava, yaz sıcağının nasıl dehşetli olduğunu anlattıkları Adana’da. Püff dedi, milletin ağzı torba değil ki büzesin. Üstelik rüzgâr da vardı. İşinin bitmesinin ardından ayaklarını gezdirmeye şehre inmeye karar verdi. Hem nadir yakaladığı serin yaz gününün keyfini hem de görmesi gereken işleri aradan çıkaracaktı. İlk adımı attığında sokağa, havanın yağmura kesebileceğini söyledi içindeki. Kafasını kaldırdı, gök mavisinden kül rengine uzanan renk cümbüşünü seyretti. Bulutlar geliyor da geliyordu. Kaptanın “yelkenler fora “ emrini alan gemicilerin heyecanlı çabukluğunu gördü bulutlarda. Sanki bir yerlere yetişmeleri gerekiyordu. Adam sen de dedi. Yağsa ne yağacak? Muson olmadı ya mübarek! Önce postaneye uğradı, herkes sessiz sakin sırasını bekliyordu. Aynı bankadakiler gibi sıra numarasıyla çalışmaya başlamışlar dedi kendine. Görmeyeli ne kadar da değişmiş burası diye geçirdi içinden. Çekinerek, gene kuyruk çekeceğiz diye geldiği postanede sıra numarasını aldı. Yerine oturdu ve bek...