Skip to main content

ICT in Primary Education - Week 2

Eğitimsel İnternet Sitelerinin Fırından Yeni Çıkmış Listesi

Bilmediklerimi ve bilmediklerinizi düşündüklerimi buraya not etmem söylendi :)
  1. ureddit.com - TR'de az bilinen Reddit sayfasının KAD'ı (Kitlesel açık dersler-ben kısalttım!). Öncelikle Reddit üyeliği almanızda fayda var. Çünkü önce ureddit'ten alırsanız bir az uğraştırıyor.
  2. verbling.com Duolingo türünde derslerle eğitim aldığınız bir dil öğretim servisi lakin ücretli :(
  3. memrise.com konu temelli kelimelerin öğretildiği bir dil öğretim servisi ücretsiz :) 
  4. livemocha.com sıfırdan üst seviyelere kadar eğitim verilen bir dil öğretim servisi. Başlangıçta size puan veriyor. Onla dersleri alıyorsunuz. Puanlar bitince puan kazanma ihtimaliniz var mı bilmiyorum ama para istediğini biliyorum :)
  5. busuu.com ücretsiz bir dil öğretim servisi daha :
Diğerleri nerede derseniz :) http://i.imgur.com/dZvak2P.jpg 

Comments

Popular posts from this blog

Knowles'in Yetişkin Eğitimi Varsayımları

Yetişkin eğitimi denildiğinde ilk akla gelen araştırmacılardan olan ve "Androgoji (Yetişkin Eğitimi)" kavramı üzerine çalışmalarıyla bilinen Malcolm Knlowles'in yetişkin eğitimi için öne sürdüğü altı varsayımı göstermeye çalıştığım ilk infografik çalışmam!

Yorum: Eğitimde Teknolojinin Rolü Üzerine 3 Mit *

Teknolojinin eğitimdeki rolü hakkında etrafta bir sürü söz dolaşır. Maalesef, bu konuşmaların çoğu eğitek[1] finansmanı ve "teknoloji uçurumu" üzerine odaklanma sebebiyle mevzuyu kaçırırlar. İzleyen bölümde, eğitim sisteminde teknolojinin amacını kuşatan üç genel mit ve bu mitleri yeniliği, benimsemeyi ve öğrenci çıktılarını geliştirmeye yardımcı olarak kullanmak için tanılama yolları bulunmaktadır. 1. Mit : Bütün mevzu bozulmayla ilgilidir. Eğitimde teknolojiyi çevreleyen en büyük sorunlardan biri yeni gelişmeler ve ürünlerin çoğunlukla hakettiğinden daha fazla değer almasıdır (over-hyped),  bu düşünceye göre teknoloji halihazırdaki işleyişi anında bozmaktadır. Bu dalgalanma yeni teknolojiyi tüm süreçleri ve çıktıları geliştiren bir iyileştirici olarak çerçevelendirir, ancak sonra okullara bu teknolojiyi var olan pratiklere uygulama ve bütünleştirme[2] için işevuruk adımlar sunmada başarısız olur. Bunun yerine, teknolojiye çözümün bir parçası olarak yaklaşılmalıdı