Skip to main content

Akıllı Tahta'dan taze haberler

Akıllı tahta tanıtım toplantısından geride kalanlar:
- Kablosuz verici var. Kablosuz verici yeşil tahtanın ardına yerleştirilmiş.
- Üzerinde Win7 kurulu.
- Giriş-çıkış birimleri olarak USB, VGA, HDMI var.
- Ağ altyapı ihalesi iptal olduğundan dışarıda olması gereken kontrol paneli giriş çıkış birimleri ekranın arkasında. Ulaşması çok zor. El kesmek için ideal. Yaralanan öğretmenlerin haberleri bolca manşetleri süsleyebilir.
- Program adları İngilizce neden? Touch  screen Control  panel!!!!
- MS Ofis desteği yok. Bunun yerine ücretsiz ofis sürümlerinden biri yüklenmiş. Elbette ki olması bir mecburiyet değil ama ofise aşina olan öğretmenlerin buna aşina olmak için harcayacakları zamanı düşünmek lazım. Öğretmenlerin sıkıntı çekeceği bir başka alan daha.

Comments

Popular posts from this blog

Knowles'in Yetişkin Eğitimi Varsayımları

Yetişkin eğitimi denildiğinde ilk akla gelen araştırmacılardan olan ve "Androgoji (Yetişkin Eğitimi)" kavramı üzerine çalışmalarıyla bilinen Malcolm Knlowles'in yetişkin eğitimi için öne sürdüğü altı varsayımı göstermeye çalıştığım ilk infografik çalışmam!

Yorum: Eğitimde Teknolojinin Rolü Üzerine 3 Mit *

Teknolojinin eğitimdeki rolü hakkında etrafta bir sürü söz dolaşır. Maalesef, bu konuşmaların çoğu eğitek[1] finansmanı ve "teknoloji uçurumu" üzerine odaklanma sebebiyle mevzuyu kaçırırlar. İzleyen bölümde, eğitim sisteminde teknolojinin amacını kuşatan üç genel mit ve bu mitleri yeniliği, benimsemeyi ve öğrenci çıktılarını geliştirmeye yardımcı olarak kullanmak için tanılama yolları bulunmaktadır. 1. Mit : Bütün mevzu bozulmayla ilgilidir. Eğitimde teknolojiyi çevreleyen en büyük sorunlardan biri yeni gelişmeler ve ürünlerin çoğunlukla hakettiğinden daha fazla değer almasıdır (over-hyped),  bu düşünceye göre teknoloji halihazırdaki işleyişi anında bozmaktadır. Bu dalgalanma yeni teknolojiyi tüm süreçleri ve çıktıları geliştiren bir iyileştirici olarak çerçevelendirir, ancak sonra okullara bu teknolojiyi var olan pratiklere uygulama ve bütünleştirme[2] için işevuruk adımlar sunmada başarısız olur. Bunun yerine, teknolojiye çözümün bir parçası olarak yaklaşılmalıdı